minnviktdrom.blogg.se

Min viktresa förr och nu, mitt liv i smått och stort! Att va mamma som älskar träning och hur jobbigt det kan vara med psykisk ohälsa!

Träning

 
Kört ett par pass nu med cirkelträning värkligen härligt att köra slut på sig själv så, blir lite annat motför vad jag brukar, kör i regel 2 minuter per övning i vanliga fall blir många reps då men nu att köra tyngre och mer intensiva pass är super roligt kommer nog köra lite mer på det nu behöver variationen för att inte bli ut tråkar även fast jag älskar att träna. 
Men löpningen då :/ har hamnat lite på sidan om mitt löpband måste sträckas och fixas innan jag kan använda det igen så vill försöka hinna med det i morgon. Tänkte ju börja löpa ute men tar imot i psyket att springa ute svårt att tagga mig själv att försätta springa blir att jag går i mellan men önskar det fans en skogsväg att springa så jag slapp asfalten. 
Var i skogen igår och kolla en slinga jag brukade gå med Babs förra sommaren men var fullt i snö tyvärr svin tråkigt. 
Hoppas på en solig dag i alla fall 
Ett exempel på cirkel pass 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: