minnviktdrom.blogg.se

Min viktresa förr och nu, mitt liv i smått och stort! Att va mamma som älskar träning och hur jobbigt det kan vara med psykisk ohälsa!

Tillbaka på jobbet

Ja då var jag tillbaka på jobbet, känns vel helt okej. Var på ett fin Talar möte nu i kväll alltid fint och höra någons historia och hur dom hittat sin väg ut ur missbruk väldigt inspirerande. 
Mitt månde pendlar väldigt mycket just nu och har problem med inpullskontrollen så får tänka mycket på det.
Träningen hjälper mig värkligen att få bort fokuset  på allt negativt och få någon slags rutin. Super trött redan men inte så konstigt kanske hoppa värkligen jag får sova i morgon brukar vara svårt första nätterna blir så spiddad på morgonen oftast.
I morgon ska jag föröka mig på ett längre löp pass, har varit väldigt svårt att bara stå kvar på bandet inte för att jag inte orkar utan jag blir rastlös byter låt 100gånger svårt att ens fokusera styrketräning går dock super just nu och fastan har gått över förväntan i dag så nu hoppas jag vågen håller med på måndag✌
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: