minnviktdrom.blogg.se

Min viktresa förr och nu, mitt liv i smått och stort! Att va mamma som älskar träning och hur jobbigt det kan vara med psykisk ohälsa!

Tänkte göra en ny blogg

Ja jag tänkte göra en ny blogg då denna känns rörig men blev mer rörigt att göra en ny, är nog inte lika teknisk som jag tror :-) 
Har gått upp i princip allt jag gått ner sedan nyår, känns helt sjukt att för jag bytte diet räkna kalorier istället har jag gått upp massor och när jag börja gå upp så själv sabotera jag och äter ännu sämre. Så less på mig själv allså, försöker lista ut varför jag gör såhär gång efter gång och kan inte för mitt liv förstå det.
Men fom i mogon är jag socker fri till midsommar kör tävling med mig själv för jag är sjukt sockerberoende.
Sen försöker jag hela tiden  med jämna mellanrum att sluta röka hatar att jag röker men det är mitt enda lugnande när jag mår bajs men det är ju givetvis bara en ursäkt men så sjukt svårt. Se hur der går att sluta med socker är ju socker i allt känns det som.
Men i dag blir det pärbullar hos pappa i alla fall ska bli sjukt gott. 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: