minnviktdrom.blogg.se

Min viktresa förr och nu, mitt liv i smått och stort! Att va mamma som älskar träning och hur jobbigt det kan vara med psykisk ohälsa!

inser jag svänger fort

Inser jag svänger fortare än vanligt nu, ingen medicin. Mer impulsiv med pengar och idéer också men känner ändå att sluta med LCHF är rätt funkar inte för mig just nu kanske senare när jag nått min målvikt. 
Träna är det jag vill göra bli starkare och mer synliga muskler och inte vara överviktig enligt bmi något mer.
Känner hur jag kämpar men vågen går upp måste jag göra något haft smått panik hela dagen så inställd på lchf nu att det tog lite mer än 1 dag att ställa om. Kanske inte är så länge ingen aning hur andra funkar för mig känns det länge :-) 
Nu ska jag köra mitt eget mäta och väga maten äta med sunt förnuft och undvika fett och socker men socker känns väldigt långt borta nu vilket var det bästa med LCHF, 
I mogon är det DBT kurs igen med relations färdigheter vilket är sjukt intressant ser framemot det 
❤❤❤
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: