minnviktdrom.blogg.se

Min viktresa förr och nu, mitt liv i smått och stort! Att va mamma som älskar träning och hur jobbigt det kan vara med psykisk ohälsa!

måndag

I dag ska jag springa Sollefteåruset ska bli super kul att ens se om jag klarar av att springa 5 km, ska bli en kul upplevelse. 
Hitta lite bilder från 2014 jäklar vilken skilnad sjukt motiverande, så glad att jag kommit där jag är nu. 
Träningen är så stor del i mitt liv nu, och att jag ens kan springa är helt fantastiskt, hade jag aldrig trott det. 
Hoppas på minst 4 timmars sömn

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Viktologi
skriven :

Hoppas det gick bra att springa! Det är verkligen en jättehärlig känsla när man får in flytet i en joggintur.

Ja, du har verkligen gjort en fantastisk resa!! Väldigt bra jobbat. Fortsätt inspirera människor, det gör du bra!