minnviktdrom.blogg.se

Min viktresa förr och nu, mitt liv i smått och stort! Att va mamma som älskar träning och hur jobbigt det kan vara med psykisk ohälsa!

Jobb natt 1/6 klar för denna vecka

Ja trött och slut ligger jag nu på jobbet vilorum ska vila till 9.45 kl 10 ska jag på DBT vilket alltid är kul och givande men shit vad lång dag det käns att bli åt frukost vid kl 04 efter fastan igår känns så skönt att jag kan äta i dag blir pasta med bacon ich god sås till middag hoppas bara jag kan sova när jag kommer hem sen brukar vara svårt när jag lägger mig runt 12. 
Blir Biceps och ben i dag tänkte jag i alla fall plus någon intervall på löpbandet sen hund promenad men det är ju bonus som alltid blir kanske inte lika långt som igår men var väldigt skönt att det var värt ute. 
Känner lite ångest som bygger upp inom mig brukar sällan må så bra när jag sover så stötviss som det blir i dag men får ta det för vad det är.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: