minnviktdrom.blogg.se

Min viktresa förr och nu, mitt liv i smått och stort! Att va mamma som älskar träning och hur jobbigt det kan vara med psykisk ohälsa!

Inte mått så bra i dag

Mår bajs i dag, ont i kroppen trött fast jag sovit, Skulle vilja äta all choklad i värden men ska inte det.
Förstår inte hur det är okej att det är sådana sjuka väntetider inom sjukvården  men inom psykvården är det ännu längre. 
Hur ska jag orka så känns det nu. Har kämpa fast all ork är slut levt på sparlåga för snart, snart får jag hjälp. Men det dröjer mer värsta är att inte veta mer pricis när jag kan få tid livrädd att det ska dröja till efter sommaren då vet jag inte allså. 
Svårt att förklara vad som är fel på mig men svänger i humöret hela tiden, sen glömer jag 90% av det jag gör yrar runt mäst en grej som kanske ta 2 minuter för något annan tar 30 minuter för mig för jag kan inte fokusera alls. 
Åt stratera fram tills 3-4månader sen och det hjälpte faktiskt lite men kunnde inte forsätta äta dom då jag fick fysiska biverkningar.
Medicin är ju absolut inte hela lösningen men tycker jag gör det jag själv kan för att må bättre äter bra, tränar och gå DBT. 
Tror inte jag kan göra så mycket mer utan skulle behöva något som stöttar upp mitt månde eller framförallt stabilisera det.
Så jobbigt när det svänger härligt när jag mår super bra absolut men fallet blir så hårt när det går från det till total katastrof. 
Ska gå och träna nu i alla fall springa bort lite ångest. 


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: