minnviktdrom.blogg.se

Min viktresa förr och nu, mitt liv i smått och stort! Att va mamma som älskar träning och hur jobbigt det kan vara med psykisk ohälsa!

crossfit

Testa Crossfit igår super kul, blir absolut fler gånger. I morgon blir det DBT kl 10 känns redan trött att åka på det men blir nog kul när jag väl är där vill ju värkligen  inte missa. Så tråkigt när jag jobbar så mycket bara börja undra hur länge jag orkar jobba natt när jag sover så dåligt pergodviss vilket jag iof gör och har gjort gämt känns dock som det sliter mer nu. 
Vågen är inte min vän nu heller hade värkligen hoppas det skulle gå lite mer neråt nu med 5:2 men inte vet inte riktigt vad jag gör fel heller håller mig inom kalorierna och sköter faste dagarna. 
Bara att kämpa vidare jag ger inte upp men känns sjukt hopplöst i mellan åt.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: