minnviktdrom.blogg.se

Min viktresa förr och nu, mitt liv i smått och stort! Att va mamma som älskar träning och hur jobbigt det kan vara med psykisk ohälsa!

Halsfluss

Ja har ju drabbats av halsfluss mår bättre i dag och känns som det är på väg bort, dock fortfarande svullen i halsen och jävla prickikar på halsmandlarna träna lungt och vila är det som gäller nu, jävla skit säger jag bara jag som vill börja springa mer nu. 
Träna mer inför vår ruset, fundera om jag ska be om pencelin då streptokocker provet var positivt men vet inte riktigt hur jag vill göra har äta pencelin lång tid förut och då tog det bara om och jag fick flera år efter det värdelöst emunförsvar. Har ingen feber längre och då smittar det inte längre som jag förstår så det känns ju som det borde gå över ganska snabbt men går ju givetvis snabbare med pencelin
Vill ju springa men får vackert nöja mig med att promenera.
Träna lite ska jag göra i morgon med låg vikt och många repetitioner inte överbelasta utan mer uthållighets träning.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: